למה לבחור במכון הבקרה של המכון הישראלי?

אם אתם יזמים העומדים לפני ביצוע פרויקט, אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לעשות הוא בחירת מכון בקרה לפרויקט נדלן.
האמת, זה לא ממש עניין של בחירה, כל פרויקט מחויב על פי חוק לעבוד מול מכון בקרה שילווה אותו וידאג שכל שלב של הפרויקט מתבצע על פי החוק, תקני הבניה המחייבים, התקנות ופרקי קוד הבניה שאושרו.
השאלה, מה ההבדל בין המכונים? ומדוע שאבחר במכון כמו מכון הבקרה הישראלי?

למרות שכל המכונים מציעים לכאורה שירותים זהים, בחירת מכון בקרה נכון יכולה להשפיע משמעותית על הצלחת הפרויקט והניהול שלו בכל הפרמטרים החשובים עבורכם. הנה כמה מהדברים שעושים את ההבדל, והסבר על איך ההבדל הזה ישפיע על הפרויקט שלכם:

גב חזק

מכון בקרת הבניה הישראלי הינו חברת בת בקבוצת מילגם, חברה שמספקת שירותים לעיריות, גופים ציבוריים ותאגידים ממשלתיים כבר כמעט 40 שנה.
לקבוצת מילגם היכרות הדוקה מאוד עם הרשויות המקומיות המקנה למכון הבקרה גישה קלה המושתת על ניסיון בעבודה מול ועדות התכנון המקומיות והופך את כל ההליך להרבה יותר פשוט, יעיל, נעים ונטול מכשולים.

ותק

מכון בקרת הבניה הישראלי החל ללוות את ביצועם של עשרות פרויקטים כבר משנת 2018 במהלך תקופת ההערכות המוקדמת והספיק כבר לצבור ניסיון עשיר טרם הפכה פעילותו לחובה.
למעשה, ניסיונינו כולל תהליכי בקרות תכן וביצוע בהיקף של למעלה מ-3200 יחידות דיור.
בניגוד למכונים אחרים אשר מתחילים כעת את צעדיהם הראשונים, מכון בקרת הבניה הישראלי כבר מיומן ומכיר את התהליך, כך שהסיכוי להפתעות או בלת"מים הוא מינימלי.
הוותק מכתיב גם צוות עובדים וכוח אדם מקצועי ומנוסה מאוד, שביצע תהליכי בקרה בפרויקטים מורכבים ויודע לעבוד ולהעביר את תהליך הבקרה בצורה מהירה ויעילה, בלי עבודה מיותרת. מכון בקרת הבניה ישראלי כולל בקרים מנוסים שידעו לשפר את הפרויקט מתוך מקום של ניסיון וידע, ולא רק אינטואיציה ולתת ערך מוסף משמעותי לאיכותו, משכו ותקציבו של הפרויקט.

עבודה לאורך כל התהליך

נגזרת מהסעיף הקודם. נוכח תחילת פעילות מאסיבית כבר משנת 2018, הרי שמכון בקרת הבניה הישראלי כבר הספיק להשלים את ביצועם של תהליכי הוצאת היתרי בניה והפקת תעודות גמר בעשרות מבנים בהם טיפלנו לאורך שלשת השנים האחרונות – מתכנונם ועד אכלוסם בעת הזו.

בשונה ממכוני בקרה אחרים אשר "מתגלחים" כעת בתהליכי הוצאת היתרים ובקרות שלד, מכון בקרת הבניה הישראלי השלים את כלל שלבי הבקרה הכוללים גם בקרות ביצוע לעבודות גמר, בדיקות אינטגרציה למערכות כיבוי, אישורי ממ"דים ועוד…, והספיק למסור מאות יחידות דיור, כולל בקרת ביצוע מלאה, קבלת תעודות גמר ותחילת אכלוס הדירות.

ניסיון בפרויקטים גדולים ומורכבים

היקף הפרויקט, משפיע ישירות על מורכבותו. עבודה על פרויקט בבניה רוויה למגורים לא דומה לעבודה על בית פרטי, ופרויקט ענק המקים מספר רב של בניינים בו-זמנית בהיקף של מאות יחידות דיור בוודאי שיהא מורכב שבעתיים. פרויקטים גדולים מאופיינים בסיכונים הנוגעים למבנים עצמם אך גם לעבודות הנוגעות לשטחי הפיתוח בשכונה ובדרך כלל השלמתם מחויבת בטרם יאוכלסו המבנים. מכון בקרת הבניה ישראלי בעל ניסיון רב בהקמתם של מספר מתחמים ושכונות מגורים חדשות הכוללות תכנון והקמה של עשרות מבנים בו זמנית ומתמחה בביצוע בקרה טובה, יעילה ואיכותית על כלל מרכיבי הפרויקט שיפחיתו את סיכוני הפרויקט ויאפשרו את השלמתו באופן בטיחותי ואיכותי, בתקציב ובלו"ז המתוכנן.

לקוחות מרוצים

מכיוון שכל מכוני הבקרה מציעים את אותם שירותים, אין טוב יותר מהיסטוריית לקוחות מרוצים. בהתאם לסקר שביעות רצון שערכה המדינה באמצעות מנהל התכנון נמצא כי קיימת שביעות רצון גבוהה מאוד בקרב לקוחות מכון בקרת הבניה הישראלי בכל הפרויקטים שנבחנו בסקר בפריסה ארצית.

לראיה, מכון הבקרה הישראלי הספיק לעבוד עם כמה מהיזמים והקבלנים הגדולים במשק: שיכון בינוי, סולל-בונה, אשטרום, אפריקה ישראל-דניה סיבוס, עץ השקד, אאורה, אלמוגים, בס.ט, אודור ועוד אשר חלקם שבים למכון בקרת הבניה הישראלי לביצוע בקרות תכן וביצוע בפרויקטים נוספים לאחר השלמתו של פרויקט ראשון מוצלח לשביעות רצונם המלאה.

קראו גם – בקרת תכן